Królewską grę bilard pisano na PC'ty już setki razy, bardziej lub mniej realistycznie,
często dokładając cos od siebie. My postanowilismy stworzyć tą grę od nowa.
"sNUKEr" nie będzie ultrarealistyczna symulacją. W niego ma się po prostu przyjemnie grać.
I tak do rąk gracza zostanie oddany arsenał przeróznych power-up'ów, z daleka od srodowisk
"barowych" z jakimi często kojarzony jest bilard.
W.E.E.D engine
Staramy się, aby gra od strony graficznej przedstawiała się jak najlepiej a także, żeby
jak najłatwiej dało się tworzyć do niej własne dodatki ( do gry z pewnościa zostanie dołaczony
edytor ("Room Edit") oraz manual ). Engine opiera się na skryptach HLSL co umozliwia
właściwie dowolne wykorzystanie możliwości Direct X 9.0 i poźniejszych przy tworzeniu
własnych efektów. Mozliwość eksportowania modeli z takich programów jak 3d studio max (R) czy
maya (tez R) znacznie ułatwia tworzenie efektownych scen (na zasadzie składania z "klocków").
Wiecej informacji o samej grze jak i o wymaganiach - wkrótce.