kontakt
SNUKER
("postnuklearna gra bilardopodobna")

Królewską grę bilard pisano na PC'ty już setki razy, bardziej lub mniej realistycznie, często dokładając cos od siebie. My postanowilismy stworzyć tą grę od nowa. "sNUKEr" nie będzie ultrarealistyczna symulacją. W niego ma się po prostu przyjemnie grać. I tak do rąk gracza zostanie oddany arsenał przeróznych power-up'ów, z daleka od srodowisk "barowych" z jakimi często kojarzony jest bilard.

W.E.E.D engine
Staramy się, aby gra od strony graficznej przedstawiała się jak najlepiej a także, żeby jak najłatwiej dało się tworzyć do niej własne dodatki ( do gry z pewnościa zostanie dołaczony edytor ("Room Edit") oraz manual ). Engine opiera się na skryptach HLSL co umozliwia właściwie dowolne wykorzystanie możliwości Direct X 9.0 i poźniejszych przy tworzeniu własnych efektów. Mozliwość eksportowania modeli z takich programów jak 3d studio max (R) czy maya (tez R) znacznie ułatwia tworzenie efektownych scen (na zasadzie składania z "klocków").


Wiecej informacji o samej grze jak i o wymaganiach - wkrótce.